13:49

moje zdjęcia...

Cześć  Wszystkim.
Ciesze się, że każdego dnia przybywają tu nowe osoby, jedna, dwie może czasem trzy. Mam nadzieje, że  wkrótce będzie Was coraz więcej :)
Jeżeli chodzi o dzisiejszy dzień - szkolny, było fajnie.
Po szkole wróciłam kompletnie zmęczona - po ostatnich 3 godzinach wf.
Chyba dałam sobie zbyt mocny wycisk, gdyż strasznie źle się czułam. Postanowiłam sie położyć, i tak przespałam do 21.. Głowa nadal mnie boli. Zraz idę pod prysznic, ciepła herbatka i do łóżka.

Dzisiaj pokażę Wam kilka zdjęć z wakacyjnej sesji z Natalią R (http://youloseacuity.blogspot.com/).
Pewna osoba podsunęła mi pomysł abym zrobiła post ze swoimi zdjęciami sesjowymi, i myślę, że to fajny pomysł na posta, ale muszę znaleźć zdjęcia z płytek :) Więc na razie tylko kilka!
xoxo

Które zdjęcie Ci się najbardziej podoba?










4 komentarze:

  1. brudne stópki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dziwne żeby były czyste, skoro jest na boso i chodzi po ziemi ;D
      ;*

      Usuń
  2. moim zdanie ogólnie cała sesja jest udana i trudno wybrać najlepsze :P
    po namyśle stwierdzam jednak, że zdjęcie number 3.
    Dziękuję za uwagę, życzę udanego wieczoru.
    PR. <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 All things happen for reason... , Blogger