14 urodziny Natalii

Hej Wszystkim.
Dzisiaj sylwester, ja jak zwykle chora. Głowa nie daje mi spokoju. Idę zaraz wziąć tabletki. Zaraz muszę uciekać, gdyż trzeba wszystko przygotować do końca na sylwestra! Mam nadzieję, że przeziębienie odpuści  i przywitam nowy rok jak normalny człowiek.
Miałam dziś w planach inny post ale nadal nie mam ładowarki. Jak Natalia mi ją przywiezie to postaram się zrobić jakieś zdjęcia i coś napisać.
Teraz uciekam po szklanki i talerze.
xoxo

przykładowe stroje na Sylwester!

Hej Wszystkim.
Na wstępie chciałam Wam bardzo podziękować za komentarze z Waszej strony. Również chcę powiedzieć, że jest mi bardzo miło, gdyż odwiedza mojego bloga coraz więcej osób. Dziękuję !
Wczoraj byłam u Natalii na urodzinach, było bardzo fajnie ! Poszłyśmy sobie spać o 6:00 a wstałyśmy ok 8:30. Od tamtej pory jestem na nogach a nawet postanowiłam zrobić zdjęcia :D Wraz z Pauliną wpadłyśmy na pomysł aby zrobić post z naszymi propozycjami na Sylwester :)
Przed chwilą chciałam zrobić sobie więcej zdjęć z propozycjami lecz niestety akumulator się rozładował, a ładowarka została u Natalii. Więc musicie zadowolić się tymi zdjęciami i poczekać do jutra na więcej.
Kurde jedna sprawa jest nie ciekawa, znów jestem chora. Kurcze nie lubię tego. No nic, zapowiada się ciekawy sylwester ! A wy macie jakieś plany na sylwestrową noc? :) Piszcie w komentarzach z chęcią poczytam!

PAULINA

  
ESTERA 



Co sądzisz o stylizacjach?

Na koniec jeszcze nasz podwieczorek ^^




prosty outfit do szkoły

Cześć Wszystkim!
Dzisiaj sobie pospałam do 13 :o Musiałam odespać to ciągłe poranne wstawanie. Teraz wcinam sobie 'obiad'. Dzisiejszym tematem posta jest " Zwykły, prosty outfit do szkoły" a więc zapraszam do oglądania zdjęć i oceniania. Zestaw jest prosty i wygodny. Do tego założyłabym wysokie trampki, bądź zwykłe czarne.
Za niedługo ma wpaść Anka więc muszę uciekać szykować się na urodziny Natalii.

 P.s włosy niezbyt chciały mi się dzisiaj ułożyć.. Tak to już bywa z 'lokami'
 Buziaki!

Co sądzisz o tej stylizacji?

spodnie H&M
bluzka H&M
naszyjnik Świat spinek



 również do tego można założyć dzinsową kamizelkę, tą zrobiłam sama

 na koniec mój dzisiejszy obiad, który właśnie zjadam!

new

Hej, tu znowu ja. Dodaję na szybko post, gdyż chciałam Wam pokazać co wpadło dziś w moje ręce.A więc jest to naszyjnik. Jego cena naprawdę niewielka, gdyż kosztował jedyne 8,97.
Dzisiejszy dzień był naprawdę wyczerpujący. Z rana pojechałyśmy z Anią załatwić kilka spraw w Toruniu, gdyż jutro idziemy do Natalii na urodziny :D Mam nadzieje, że będzie fajnie. Potem tworzyłyśmy pewien projekt, przy którym nieźle się uśmiałyśmy. No nic dzisiejszy dzień bardzo fajny, dużo dużo śmiechu i zabawy. A teraz lecę pod prysznic i na film.
xoxo

Co sądzisz o naszyjniku?


moon

Cześć. Zobaczcie co udało mi się dzisiaj uchwycić !
W końcu użyłam mojej sigmy 70-300mm :)
Jestem bardzo zmęczona, nie będę się rozpisywać, na potem planuję jeszcze jeden post więc bądźcie czujni.
Dziękuje za coraz większą oglądalność i komentarze !
Buziaki.

Co sądzisz o zdjęciach? 




dreams

Cześć Wszystkim.
Troche mi się nudziło więc postanowiłam zrobić sobie kilka zdjęć. Nie są zbyt ciekawe ale zawsze coś.
Jutro zapowiada się fajny dzień. Za niedługo idę spać, gdyż rano muszę wstać.
Buziaki, kochani ! :*


prezenty świąteczne !

Hej wszystkim!
Co słychać u Was ciekawego?
Ja w końcu postanowiłam dodać nowy post. Dzisiaj pokażę Wam co dostałam na święta.
Prawie jak co roku prezenty wybierałam sobie sama, po prostu dostałam pieniążki i kupiłam co chciałam. W tym roku postanowiłam skupić się na uzupełnianiu swojej szafy. A więc większa część prezentów to ciuchy.  Kompletnie nie wiem co miałabym kupić sobie innego? Może nowy telefon, tablet? Ee nie sądzę, telefon jako tako działa a tablet nie jest mi zbyt potrzebny na razie :D Takie małe podsumowanie :D No nic nie będę więcej pisać tylko od razu przejdę do rzeczy :)

A więc :

1. Różowa bluza z kapturem H&M
2. Zwykła siwa bluzka na długi rękaw H&M
3. Biały sweterek H&M
4. Siwa bluza z panterką H&M
 4. Różowy sweterek (mieliście okazję już go zobaczyć wcześniej) H&M
5. Spodnie rurki H&M
6. Kołnierzyk w brązowe cekiny. Bransoletka i misio od Weroniki :*
7.Buty - lity (je również mieliście okazję zobaczyć wcześniej) allegro


 8. Pilot do apratu <3 allegro
9. Buty Nike Performance The Overplay VII do koszykówki
Ah tak najlepszy prezent na koniec ! Z niego jestem zadowolona najbardziej. <3 Lovciam je <3



 To by było na tyle. Jestem bardzo zadowolona z prezentów!
A Wy jesteście zadowoleni ze swoich???
Zapraszam do komentowania, oceniania i rozmów. 
Buziaki <3