07:29

a great day!

Hej!
Dodaje na szybko wpis, gdyż jestem u babci, zdjęcia robiłam przed chwilą. Mniej więcej z dzisiejszego dnia.
Od 7 jestem w Toruniu. Najpierw przez 2 godziny załatwiałam sprawy z tatą. O 11 poszłyśmy z ciocią na zakupy, dokupiłam resztę prezentów, i załatwiłam pozostałe sprawy. Natomiat teraz jestem u babci, iż czekam na zdjęcia :)
Z zakupów jestem bardzo zadowolona !!! Kupiłam sobie 2 sweterki(prezent świąteczny) i kurteczkę dla chrześniaka, natomiast w domu czekają na mnie 2 przesyłki jejejeje <3 W tym roku dostałam pieniążki i sama sobie wybrałam prezenty na święta. Uwielbiam takie opcje, gdyż mam nieograniczone możliwości oraz kupuję po prostu to co chce i mi się podoba! Ja już wszystkie swoje prezenty mam pod ręką, może zbyt szybko ale mi to nie przeszkadza :D  A u Was jak bywa?
Zaraz lecę na drugą część zakupów i po zdjęcia :D
W takim razie zapraszam do komentowania!

Jak przygotowania świąteczne?
(zapraszam do rozmów)
xoxo

 (swetry H&M, kurteczka Smyk, książka Media Markt)



7 komentarzy:

  1. słodziutki ten chrześnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sweterki, uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. znowu byłaś na zakupach?
    fajne te cwetry ;D
    a Bartuś jaki słodziak :)
    PR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak kase dają to korzystam :D
      a co tam ;d nie no tak na serio to musiałam dokupić kilka rzeczy bo od tygodnia się wybieralam ;**

      Usuń

Copyright © 2016 All things happen for reason... , Blogger