16:54

for kids

Hej!
Tak wiem, że jest pierwsza w nocy. Mi się strasznie nudzi, postanowiłam zrobić zestaw dziecięcy. Rzecz biorąc wszystkie ciuchy pochodzą z H&M. Zestawy mi się podobają, uwielbiam malutkie dzieci w słodkich ubrankach ! Ogólnie mówiąc kocham dzieci *.* Każdy maluch jest kochany i zasługuje na miłość, opiekę i bezpieczeństwo. Ja bardzo bardzo kocham swojego chrześniaka. Jest uroczy, kochany i przesłodki !

OPISY ZESTAWÓW

 Dla dziewczynki :
- kremowe spodnie - rurki
- trampki w odcieniu turkusowym
- sweterek w odcieniu turkusowym identycznym jak trampki
- brązowa marynarka z kokardką i kolorowymi guzikami

Uwielbiam jak dziewczynki ubrane są w kolory : turkusowe, fioletowe, beżowe, brzoskwiniowe.
Natomiast nie przypadło mi do gustu ubierania dziewczynek w całe serię " Hello Kitty " " Barbie " itd.
Może dlatego, że kiedyś róż był moim ulubionym kolorem, i sama najchętniej go wybierałam.
Teraz uważam, że jest to monotonne, proste i zbyt dawne. Ale każdy robi według własnego gustu. To jest tylko moja mała opinia :)

Natomiast dla chłopca wybrałam : 
- siwa bokserka 
- granatowe trampki
- koszula w kratke
- dżinsy ; rurki
- granatowa czapka

Dla chłopców nie mam zbyt wielkich wymagań. Wiadomo, że dla dziewczynek jest łatwiej wybierać. Lecz dla chłopców najchętniej wybierałabym kolory : granatowe, pomarańczowe, zielone, czerwone,beżowe oraz żółte. Nie przepadam również za tym, gdy dziecko ubrane jest w całą serię bohaterów z bajek.
Lecz lubię nadruki z bajki "Myszka Miki" z resztą kto jej teraz nie lubi???

To byłoby chyba na tyle.
Mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu.
Zapraszam do oceniania, komentowania i wyrażania własnej opinii, na różne tematy!

Co sądzisz o tych zestawach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 All things happen for reason... , Blogger