10:14

brak motywacji..

Cześć!
Jestem tu tylko na chwilkę. Wcinam sobie naleśniki z nutellą i dżemikiem, popijam mleko.Nie ma to jak piątek! Właśnie dokańczam oglądać któryś tam odcinek Skins'ów, ale się wciągnęłam, świetni są! Mam straszną ochotę pograć w simsy! A więc resztę wieczoru spędze w łóżku tworząc rodziny i urządzając domy! Ahh.. tak polubiłam weekendy(wcześniej nienawidziłam, gdy zbliżał się piątek). W ten weekend w planach mam zamiar porządnie przygotować się do sprawdzianów na następny tydzien, a dosyć sporo ich jest.. Nie ma to jak piąteczka z niemieckiego na I semestr, czwóreczka z fizyki oraz 5 z techniki! Ocenki są dobre nie ma co narzekać, jedynie martwi mnie geografia. Z 5 na koniec roku spadłam na 3 :( Trzeba nad tym intensywnie pomyśleć, szkoda tylko, iż to nie z mojej winy.. No nic trudno się mówi :)
Mam zakaz wychodzenia na dwór, muszę wyzdrowieć raz na zawsze. A więc weekend ze Skins'ami, Simsami, Książkami, Filmami. But I Like It!

Niestety chwilowo brak motywacji do prowadzenia bloga.. Spowodowane jest to chorobą, gdyż ogranicza mnie ona ze wszystkim! Nawet nie mogę porobić sobie żadnych zdjęć, iż nie zbyt ciekawie wyglądam i po prostu nie czuje się zbyt najlepiej.
Wiele pomysłów jest w mej głowie na posty, a więc do zobaczenia!

A teraz uciekam pod kołderkę na simsy!
Buziaki!


19 komentarzy:

  1. Ale mi ochoty na simy narobiłaś! Zaraz się biorę za granie! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Skinsyy, obejrzałam wszystkie części Esti :*
    Dawno nie komentowałam, więc trzeba było się ruszyć !
    Pozdrawiam Natka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też oglądam Skins'ów :D
    Oglądasz wersje USA czy UK ? Ja Usa.
    Zdrowiej ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. /Dzięki, mam nadzieje, że w końcu wyzdrowieję!

      ja osobiście oglądam wersję UK, słyszałam, ze podobno jest lepsza ale nie mam pojęcia czy to prawda czy nie, a więc tak zostało :D
      :*

      Usuń
    2. Ja też właśnie tak słyszałam,ale kiedyś zaczęłam oglądać USA i bardzo mi się podoba,ale po obejrzeniu USA mam zamiar obejrzeć UK :)

      Usuń
    3. a no właśnie ja to samo tylko w 'drugą stronę' ;)
      :*

      Usuń
  4. świetny blog! będę tu zaglądać częściej bo dobrze się ciebie czyta!:)
    Zapraszam do siebie, moje sylwestrowe stylizacje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjecie!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-bizuteria-artystyczna-izabela.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo tak simsy !! To co lubię ! ♥
    Zdrowiej !!
    A no i naleśniki z nutellą !!
    mmmm...
    Zapisuję się do obserwatorów twojego bloga miło mi będzie jeśli zrobisz to samo !! :}

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam simsy :D świetne są ! życzę szybciutkiego powrotu do zdrowia :)pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie tu! :)
    Zapraszam do mnie, zaobserwuj, skomentuj, a na pewno się odwdzięczę!
    Buziaki :*
    P.S. Jeszcze dzisiaj konkurs u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg. Ale chuda jesteś.:D Obojczyki ♥ Zapraszam do mnie ♥ Obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chuda może nie, ale powiedzmy dosyć 'szczupła' :) Dzięki!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Omomomm ;33
    Świetny blog . Obserwuję , zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam simsy a najbardziej urządzanie domów ! :) Kuruj się !

    OdpowiedzUsuń
  12. zdrowiej♥
    ja mam całkowity brak motywacji do nauki jak na razie:( gdy tylko sięgam po książki zaraz chcę mi się spać i nie mam jakichkolwiek chęci do tego więc nic nie wchodzi mi do głowy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!:*
      dokładnie mam tak samo!
      życzę natchnienia do nauki!!
      pozdrawiam:*

      Usuń

Copyright © 2016 All things happen for reason... , Blogger