11:28

lekarstwo na przeziębienie.

Hej Wszystkim.
Dzisiaj zdradzę Wam cudowny przepis na lekarstwo w czasie przeziębienia.
Ten tajny przepis dała mi moja kochana babcia, gdy byłam chora.
Nie dosyć, że bardzo rozgrzewa, to i ulecza, przynajmniej mnie :)
A więc do dzieła.

Składniki : gorące mleko, miód, masło
 Do gorącego mleka dodajemy 1 łyżkę masła (porcja na jeden mały kubek, ja akurat miałam duży kubek więc wszystkiego podwoiłam razy 2)
 Efekt dodania masła do gorącego mleka
 Następnie dodajemy 1 dużą łyżkę miodu
 I gotowe.
Staramy się wypić 'napój' w miarę szybko, gdyż ważne jest to aby był jeszcze gorący.

P.s jest naprawdę dobry! :)

Na koniec dzisiejsza sklejka.
xoxo


3 komentarze:

  1. napewno wykorzystam ten "przepis". :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nigdy nie próbowałam , ale skoro tak chwalisz ;)

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 All things happen for reason... , Blogger